Wat doet de ombudsdienst?

De ombudsdienst helpt patiënten en hun familie die een vraag hebben of een probleem ervaren met de dienstverlening van het…

Lees verder

Wie kan bij de ombudsdienst terecht?

Iedere patiënt of familie die problemen ondervindt door de tussenkomst van een beroepsbeoefenaar of oordeelt dat de wet betreffende de…

Lees verder

Heb ik een aanvraag nodig voor een COVID-19 test?

Afhankelijk waarvoor u een test moet ondergaan zal u al dan niet een aanvraag nodig hebben. Klinische vraag: aanvraag nodig….

Lees verder

Waar kan ik terecht met vragen over fertiliteit?

Stel deze vragen aan uw gynaecoloog/huisarts. Resultaten voor hormoonanalyses worden steeds dringend bepaald en doorgefaxt naar het fertiliteitscentrum. Meer informatie…

Lees verder

Wanneer ontvang ik een bloedgroepkaartje?

Na een bloedafname ontvangt u niet automatisch een bloedgroepkaartje. Om een bloedgroep te bepalen moeten er twee verschillende bloedafnames worden…

Lees verder

Moet ik een afspraak maken voor een bloedafname?

Er is geen afspraak nodig, maar wel een voorschrift van een aanvragende arts. De uitzonderingen vindt u hier. Opgelet! Bij…

Lees verder