Wat doet de ombudsdienst?
De ombudsdienst helpt patiënten en hun familie die een vraag hebben of een probleem ervaren met de dienstverlening van het…
Lees verderWie kan bij de ombudsdienst terecht?
Iedere patiënt of familie die problemen ondervindt door de tussenkomst van een beroepsbeoefenaar of oordeelt dat de wet betreffende de…
Lees verderHeb ik een aanvraag nodig voor een COVID-19 test?
Afhankelijk waarvoor u een test moet ondergaan zal u al dan niet een aanvraag nodig hebben. Klinische vraag: aanvraag nodig….
Lees verderWaar kan ik terecht met vragen over fertiliteit?
Stel deze vragen aan uw gynaecoloog/huisarts. Resultaten voor hormoonanalyses worden steeds dringend bepaald en doorgefaxt naar het fertiliteitscentrum. Meer informatie…
Lees verderWanneer ontvang ik een bloedgroepkaartje?
Na een bloedafname ontvangt u niet automatisch een bloedgroepkaartje. Om een bloedgroep te bepalen moeten er twee verschillende bloedafnames worden…
Lees verderMoet ik een afspraak maken voor een bloedafname?
Er is geen afspraak nodig, maar wel een voorschrift van een aanvragende arts. De uitzonderingen vindt u hier. Opgelet! Bij…
Lees verder